OFFER SURE BEST!! Pelbagai Produk Kesihatan dan Kecantikan!

OFFER SURE BEST!! Pelbagai Produk Kesihatan dan Kecantikan!
Mudah, Jimat Wang dan Jimat Masa!! DAPATKAN HARI INI!!

WITH KKM - Jom BORONG DETOX FOOT PATCH N SLIMMING FOOT PATCH

Berita Gembira!!
Untuk makluman anda, Detox Foot Patch kami telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi, usah ragu-ragu untuk menggunakannya kerana sudah terbukti detox patch kami memang SELAMAT dan BERKESAN untuk digunakan!! ;-)

Bagi anda yang ingin beli secara borong 300pcs ++, sila HUBUNGI SAYA (SMS Aima - 013-7751923) Harga yang SURE BESTT menanti anda ;)


Harga DARI 28 sen - 50sen sekeping, bergantung pada jenis foot patch, kuantiti dan lokasi.

Tunggu apa lagi..JOM BORONGG DETOX & SLIMMING FOOT PATCH!! Lebih banyak anda beli, lebih besar penjimatannya!

Nak HARGA LEBIH BEST dari yang tertera di blog ni?? SMS saya sekarang!!

Semestinya hanya yang terbaik untuk anda semua. :-)

Saturday, October 2, 2010

Detox Foot Patch


Toksin Dalam Badan Menyebabkan Pelbagai Jenis Penyakit


Seringkali kita mengutamakan kecantikan dengan memberi penekanan dari luaran. Kita sanggup mengeluarkan sejumlah wang untuk membeli set penjagaan kulit, makanan tambahan dan juga vitamin.

Namun, tidak ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan toksin dalam badan yang terdapat hampir di semua organ manusia, di mana sebahagian besarnya terhasil apabila sisa makanan tidak dicerna sepenuhnya, pemakanan ubat-ubatan kimia, merokok, pengambilan minuman keras dan pemakanan yang tidak seimbang. Sisa-sisa ini tidak dapat dikeluarkan dari dalam tubuh.

Sisa-sisa ini akan terkumpul untuk satu jangka masa dan menghasilkan toksin.

Sepatutnya semua sisa-sisa ini dikeluarkan dengan cara semula jadi membabitkan dua organ utama utama iaitu hati dan usus.

Antara kaedah penyingkiran toksin secara semula jadi ialah melalui perkumuhan seperti pembuangan air besar. Sistem perkumuhan boleh terganggu disebabkan oleh corak pemakanan yang tidak betul seperti kurang mengambil makanan berserat dan minum air masak serta kurang bersenam.

Jika sistem semula jadi tubuh kita tidak mampu untuk membuang toksin tersebut secara semula jadi, itulah yang akan menyebabkan kulit seseorang itu kusam, berjerawat dan menyebabkan pelbagai jenis penyakit antaranya:
> Sering letih & lesu
> Selera makan yang tidak menentu
> Rasa lenguh-lenguh sendi dan badan
> Mula kerap sakit kepala & migrain
> Emosi sering terganggu
> Masalah sistem pencernaan – sembelit, kembung perut
> Masalah kulit – jerawat, eczema
> Insomnia (masalah sukar tidur), sekeliling mata menjadi gelap
> Selulit, kenaikan berat badan, tanda-tanda penuaan awal
> Bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya kelihatan gelap daripada warna asal kulit
> Mudah berasa penat dan kurang stamina
> Kurang daya tumpuan, sentiasa rasa cemas
> Sistem imun menjadi lemah - mudah dijangkiti penyakit
> Nafas dan mulut berbau busuk
> dan pelbagai lagi gejala-gejala kurang sihat akan dirasai..

Semua ini adalah tanda-tanda bahawa tubuh perlu menjalani proses nyah toksin bagi membersihkan ruang-ruang yang tersumbat.

Cara yang popular digunakan untuk membuang toksin ialah diet jus dan diet air. Tetapi ada juga yang memilih cara yang lebih ekstrem iaitu melalui proses yang dinamakan colonic irrigation atau mencuci usus. Cara ini dibuat dengan memasukkan tiub ke dalam usus dan menyedut kotoran yang ada di dalamnya. Cara ini agak mahal dan hanya boleh dilakukan oleh pengamal perubatan yang diiktiraf.

Detox Foot Patch (CZ001)

Sekarang ada cara yang LEBIH MUDAH, MURAH dan BERKESAN untuk membuang toksin dari badan kita iaitu dengan hanya menggunakan DETOX FOOT PATCH. Hanya tampal di tapak kaki sebelum anda tidur, biarkan semalaman 5 hingga 8 jam semasa anda tidur, dan tanggalkan di keesokkan paginya.


Rawatan traditional di Asia sering mengaitkan bahawa tapak kaki, adalah merupakan tempat terkumpulnya semua saraf yang berhubung terus dengan organ-organ di dalam tubuh kita.

Disebabkan itu, di dalam seni perubatan akupuntur, rawatan terhadap organ-organ di dalam tubuh badan boleh dilakukan dengan hanya mengurut atau meletakkan jarum perubatan di bahagian-bahagian tertentu di tapak kaki.

DETOX FOOT PATCH - Koyok kaki membuang toksin badan telah lama digunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah. Ramai telah menggunakannya dan telah berpuas hati dengan hasilnya.

1) Buka pelekat.
2) Buka plastik pad herba (plastik jernih) dan lekatkan bahagian pad herba yang bertulis di pelekat
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap tapak kaki anda dan lekatkan di tapak kaki.
4) Pakai MINIMUM 8 jam semasa tidur dan buka keesokkan paginya.

Disarankan pakai 5 hari dan rehat 2 hari, dan seterusnya hingga 1 bulan. Proses detox elok kita buat 3-6 bulan sekali bergantung pada gaya hidup masing-masing.

Semua orang dewasa boleh menggunakan Detox Foot Patch ni kecuali wanita hamil dan menyusukan anak.

Detox Patch ini sangat sesuai untuk digunakan sebelum membuat sebarang rawatan kecantikan, perlangsingan atau rawatan kesihatan. Dengan membuat proses detox, nutrien yang terdapat dalam produk yang nak diamalkan, akan lebih mudah diserap oleh tubuh, seterusnya rawatan yang dilakukan akan LEBIH berkesan.

Dengan menggunakan Detox Foot Patch ini, toksin dapat disingkirkan dari badan tanpa perlu mengambil sebarang ubat untuk dimakan. Seterusnya segala masalah kesihatan yang telah dinyatakan tadi akan beransur pulih dan badan menjadi lebih sihat.
Antara faedah yang bakal diperolehi:
> Badan menjadi lebih segar dan bertenaga
> Mengurangkan alergik
> Meningkatkan kadar metabolisma badan
> Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi
> Mengurangkan sakit sendi
> Meningkatkan sistem imunisasi badan
> Melancarkan perjalanan darah
> Mengurangkan diabetes
> Tidur yang lebih lena
> Boleh membantu mengurangkan berat badan
> Kulit wajah menjadi lebih segar
> Mengurangkan sakit-sakit kaki dan gout
> Mengurangkan bau kaki

Bahan - bahan :

- Wood Vinegar
- Bamboo Vinegar
- Chitin and Chitsan
- Tourmaline
- Vitamin C
- Vegetable Fiber
- Minus Ion Powder
- Dextrin

Anda akan merasai kesannya biarpun baru pertama kali menggunakannya!!** Tubuh anda akan terasa lebih ringan, sakit-sakit sendi beransur hilang, tiada lagi angin dalam badan serta kembung perut, proses membuang air besar juga terasa lebih lancar. Nafas & mulut anda tidak lagi berbau busuk, kulit wajah anda kelihatan semakin segar dan tidur malam anda juga terasa lebih lena.

** Cepat atau lambat kesan tindak balas mungkin berbeza bergantung pada tahap kesihatan tubuh masing-masing.

No comments:

Post a Comment